piatok, apríla 07, 2006

SSK - bratislavský kraj : O čo vlastne ide?

Tento text bol pôvodne publikovaný na mojom osobnom blogu.


Pôvodne som chcela registrovať bratislavskú pobočku Spolku slovenských knihovníkov na úplne inom blogu, aby bolo kde propagovať jeho činnosť a ďalšie veci s tým spojené - napríklad aj zaujímavosti o knižniciach tohto kraja, ak by niektoré prejavili záujem. Avšak som nemohla prísť na žiadne normálne meno, až dnes ma napadlo, že som ho mohla registrovať pod menom Knihovík a priezviskom Bratislavskokrajský. Tým by sme predišli môjmu centralistickému pridávaniu textov :-)

Komu je teda určený?

  • Členom Krajskej pobočky Spolku slovenských knihovníkov Bratislavského kraja
  • Pracovníkom knižníc a informačných inštitúcií bratislavského kraja
  • Čitateľom a používateľom knižníc a informačných inštitúcií bratislavského kraja
  • ...a všetkým ostatným :-)
Ďalšími príspevkami Vás teda budem informovať o tom, čo je práve aktuálne.
Odteraz viac aj na stránke http://ssk-ba.blog.sk
JJ